La vista és impresionant. Imagino que en viu ha de ser espectacular la imatge d'aquests colossos. Molt xula la foto XD
La vista és impresionant.
ResponEliminaImagino que en viu ha de ser espectacular la imatge d'aquests colossos.
Molt xula la foto XD