dimecres, 14 de setembre del 2011

Singapur de nit. Foto 2.

1 comentari:

  1. La vista és impresionant.
    Imagino que en viu ha de ser espectacular la imatge d'aquests colossos.
    Molt xula la foto XD

    ResponElimina