Maca aquesta. Déu n'hi do l'Skyline, no?
Si, si. Una mica alts. Ja hem començat a parlar amb la gent que els ha fet...
Molta llum i molt neó o és que la foto enganya?Vista així sembla molt xula però deu tenir un índex de contaminació lumínica molt alt, no?
Maca aquesta. Déu n'hi do l'Skyline, no?
ResponEliminaSi, si. Una mica alts. Ja hem començat a parlar amb la gent que els ha fet...
ResponEliminaMolta llum i molt neó o és que la foto enganya?
ResponEliminaVista així sembla molt xula però deu tenir un índex de contaminació lumínica molt alt, no?