dimarts, 13 de setembre del 2011

Singapur. Imatges de nit 3

3 comentaris:

  1. Maca aquesta. Déu n'hi do l'Skyline, no?

    ResponElimina
  2. Si, si. Una mica alts. Ja hem començat a parlar amb la gent que els ha fet...

    ResponElimina
  3. Molta llum i molt neó o és que la foto enganya?
    Vista així sembla molt xula però deu tenir un índex de contaminació lumínica molt alt, no?

    ResponElimina