Singapur x BGC
dilluns, 12 de setembre del 2011
Foto 2 des de l'habitacio 1215 de l'hotel.
Josep M. Clavera i Ortiz
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada