Singapur x BGC
dimarts, 13 de setembre del 2011
Jardineres a la façana pel control climàtic.
Josep M. Clavera i Ortiz
2 comentaris:
Francesc
14 de setembre del 2011, a les 0:49
I això funciona realment?
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Josep M.
14 de setembre del 2011, a les 10:27
Aquí si, perquè les plantes creixen a tot arreu...
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
I això funciona realment?
ResponEliminaAquí si, perquè les plantes creixen a tot arreu...
ResponElimina