dimarts, 13 de setembre del 2011

Singapur. Edificis varis.



Josep M. Clavera i Ortiz

2 comentaris:

  1. Ufff!!!! Impressionants. Quantes fotos has fet ja?

    ResponElimina
  2. No n'he fet masses. O estem al taxi o estem de reunions. I a la nit es fosc...

    ResponElimina